Araştırma
|
TÜBİTAK 2237-A/2024 |
Eğitim Programları ve Öğretim |
Doç. Dr. Vildan DONMUŞ KAYA |
Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanında Ölçme Aracı Geliştirme ve Uyarlama Eğitimi
|
|
TÜBİTAK 2237-A/2024 |
Eğitim Yöntemi |
Doç. Dr. Songül KARABATAK |
Meta-Analiz Yolculuğu Bilgiyi Bir Araya Getirmek
|
|
TÜBİTAK 2237-A/2024 |
Eğitim Yöntemi |
Doç. Dr. Tuncay Yavuz ÖZDEMİR |
Lisansüstü Öğrencilere Yönelik Akademik Yazma Eğitimi
|
|
TÜBİTAK 2237-A/2024 |
Ölçme ve Değerlendirme |
Doç. Dr. Hakan POLAT |
Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Veritabanlarının Etkili Kullanımı ve Bibliyometrik Analiz Eğitimi
|
|
TÜBİTAK 1001ÇABA/2024 |
Eğitim Yöntemi |
Doç Dr. Songül KARABATAK |
Öğretmen Adaylarının Gerçeklik Şokunu Aşmalarını İçin Dijital Asistan Destekli Bir Öğretimin Tasarımı ve Etkiliğinin İncelenmesi |
|
TÜBİTAK 1001ÇABA/2024 |
Eğitim Yöntemi |
Dr. Arş. Gör. Zeynep UMUR ERKUŞ |
Türkiye’nin Deprem Gerçeği İçinde Eğitim Yönetimi Pratiklerinin Betimsel ve Eleştirel İncelenerek Okul Yöneticileri ve Öğretmenler İçin Eğitim İçerikleri Oluşturulması, Uygulanması ve Değerlendirilmesi |
|
TÜBİTAK 2209-A/2024
|
Eğitim Programları ve Öğretim |
Doç. Dr. Vildan DONMUŞ KAYA |
Siber Zorbalıktan Siber Nezakete |
|
TÜBİTAK 2209-A/2024 |
Eğitim Programları ve Öğretim |
Doç Dr. Müslim ALANOĞLU |
Kareköklü İfadeler Konusunun Yaratıcı Drama Yolu ile Öğretiminin Öğrencilerin Başarısına ve Matematik Dersine İlişkin Tutumuna Etkisi |
|
TÜBİTAK 2209-A/2024 |
Eğitim Programları ve Öğretim |
Doç Dr. Müslim ALANOĞLU |
Teknoloji Çağının Hastalığı Olarak Bağımlılık: Liselerde Teknoloji Bağımlılığı |
|
TÜBİTAK 2209-A/2024 |
Eğitim Programları ve Öğretim |
Doç Dr. Müslim ALANOĞLU |
Değerler Eğitiminde Podcastlerin Kullanımı |
|
TÜBİTAK 2209-A/2024 |
Eğitim Programları ve Öğretim |
Doç Dr. Müslim ALANOĞLU |
Üniversite Öğrencilerinin Deprem Sonrası Travma Düzeyi ile Psikolojik İyi Oluş Düzeyleri Arasındaki İlişki |
|
TÜBİTAK 2209-A/2024 |
Eğitim Yöntemi |
Doç Dr. Songül KARABATAK |
Öğretmen Adaylarının Deprem Stresi ile Baş Etme Stratejileri ile Deprem Sonrası Travma Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi |
|
TÜBİTAK 2209-A/2024 |
Ölçme ve Değerlendirme |
Dr. Öğr. Üyesi Dönüş ŞENGÜR |
İngilizce Öğretmenliği Öğrencilerinin Chatgpt Kullanımının Dil Öğrenmeye Olumlu Katkılarının Araştırılması |
|
TÜBİTAK 2209-A/2024 |
Ölçme ve Değerlendirme |
Dr. Öğr. Üyesi Dönüş ŞENGÜR |
Öğretmen Adaylarının Sosyal-Duygusal Yetkinlikleri ile Sınıf Yönetimi Tarzları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi |
|
TÜBİTAK 2209-A/2024 |
Ölçme ve Değerlendirme |
Dr. Öğr. Üyesi Dönüş ŞENGÜR |
Öğretmen Adaylarının Disiplin Öz Yeterlik Algıları İle Kişilik Özellikleri Arasındaki İlişkinin Makine Öğrenmesi Yöntemleri ile İncelenmesi |
|
TÜBİTAK 2209-A/2024 |
Ölçme ve Değerlendirme |
Dr. Öğr. Üyesi Sümeyra Zeynep ET |
X, Y, Z Kuşağı Sınıf Öğretmenlerinin Değer Hiyerarşilerinin İncelenmesi |
Hızlı Erişim